News

Så nu har jag börjat jobba igen på corren. 2 dagar i veckan a 5 timmar fram till 6 oktober. Det går väl så där men jag trivs verkligen bra. Rode är så duktig utan blöja, nu funkar även bajseriet på toa. Ingen blöja på natten. Det går även bra på dagis en gång har hon kissat på sig. Heja!!! Frank sover nu, ska jobba hela helgen. Inget roligt alls men så är ju livet. Molly har börjat på pianolek och det verkar vara helt perfekt för henne. Nu har jag plockat in glas, salladsskål och porslin som jag fick på mitt kalas. Det var en mkt nöjd och tacksam Ewa som gjorde det. sagt av Molly: Vet du mamma, jag vill gärna ha en film med mörtarna. Mörtarna sa jag!? Ja, den där drodan är med....Kermit, menade hon. MUPPARNA!!!!! Hon är för rolig. Jimmy & Lina ska vara barnvakt med Ralle nästa lördag då vi ska på bröllop. Soooo noooo more

Kommentarer
Postat av: Ironia

Hej Ewa! Nu hittade jag till dej också:) Jag har ett alterego på bloggen och är rätt anonym där. Jag lägger till dej på facebook så får jag höras hur du haft det men det får bli i kväll då jag är på jobbet nu.....fy på mig, blogga på jobbet;)Vi hörs Kram

2009-09-03 @ 08:47:13
URL: http://www.ironiasblogg.wordpress.com
Postat av: wania

vem gifter sig?

rita karta åt mig. eller be molly vara kartläsare.

älskar er.

2009-09-04 @ 05:36:04
Postat av: Moster Ewa

En kompis till Frank...Molly hittar...hmmm tror jag iaf.Kramar

2009-09-04 @ 07:16:27
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0