Jag fick så jag teg...

 
kan man lugnt säga. Skrev ju häromdagen att jag skulle kapitulera. Det behövde jag inte fixa själv, det gjorde kroppen själv med besked. Jobbade i måndags, kände mig frusen och trött. Göran var stressad då han varit borta en vecka så jag fick inget att skriva in. Tur var väl det. Jag började få ont i benen & mådde allmänt piss. Tog kort lunch & gick hem halv två.
Väl hemma gick jag & la mig direkt, gick bara upp & tog lite mat som Rasmus gjort. Trodde nog att det var influensan jag fått. Det visade sig senare att det "bara" var kroppen som lagt av.
Den gör så ibland, precis som om den säger åt mig att ta det lugnt & hämta krafter.
Fast innan det gör över så mår jag så dåligt det bara går. Usch & fyyyyyyy.
Nu mår jag som vanligt, iaf så som det är för mig. Idag kommer broder Uffe hit & sover ett par nätter, ska jobba hos en kompis. Det känns bra då Frank jobbar två nätter nu.
Imorgon är det äntligen dags för Disney on ice för Molly. Som hon väntat, hon & pappa ska gå sen ska farmor skjutsa hem henne för Frank måste åka direkt till jobbet.
Idag ska Klara följa med Molly hem. Kul!
Så nu blir det inte mera, kärlek till er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0