Lördags rapport

Så har denna vecka gått. Rode var ju hemma från dagis onsdag med feber, den höll i sig tills igår. Molly hostade på morgonen men gick till skolan. Ingen feber då. Molly hade med sig en kompis hem, Ella. Det märktes på Molly att hon inte riktigt orkade leka. Ella hade inte heller så mycket ork då hon bara varit i skolan torsdag & fredag pga sjukdom.
Molly hosta & hosta så Frank fick i henne medicin, hon var jätteduktig.
Hon sov brevid mig då Frank jobbade. Första halvan av natten sov hon lugnt men hade nu fått feber. Andra halvan var hostig. Rode hostade oxå från sitt rum men hostar inte nu som tur är.
Jag har världens skallebank så det här blir en najs dag.

Ikväll ska vi ha mys då det är melodifestival & Mr Bean som Molly älskar. Vi hejar förstås på ..............Måns!!!!!

Såg en film imorse, Barnhemmet, inte bra.....såg ju däremot Mamma Mia igår som jag säkert kommer se fler ggr. Spec om jag är nere i humöret för den gör en glad.
Idag hejar vi på LHC och tror på en seger med 5-2. Kom ihåg var ni läste det först.

På tisdag fyller James 11 år och Rasmus fyller 17 den 2 april så vi ska ha kalas den 4 april  eller 5:de istället. Fast vi firar ju dom självklart på deras respektive dag.

Ha en skön helg alla jag känner och inte känner!!!!!!
Kärlek till er.......

Kommentarer
Postat av: wania

god bättring rode o molly. nu gäller det att komma i håg datumen. phu,phugod bättring du oxå. älskar er.

2009-03-14 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0