Nu är det bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jobbar idag, gick ut på lunchen för att äta, innan jag kom in på burger king blev jag så yr i huvudet. Trodde jag skulle svimma. när jag till sist kom ut så gick jag som ett fyllo. Det var otroligt obehagligt. Fick fatt på mobilen och ringde mamma ( Frank sover). Var rädd och ledsen, kom till slut tillbaka till corren och har nu ringt VC som jag väntar ska ringa tillbaka. Mamma ringde arbetsförm och slog näven i bordet. Nu väntar jag på samtal. Hoppas jag  tar mig hem utan större problem, ska ju köra bil från Vikingstad. Höres.............

Kommentarer
Postat av: pia

ush låter inte bra hoppas att de går över å inte är något alvarigt..... jag ringer ikväll när jag kommer hem från jobbet....kram pia

2009-03-19 @ 14:01:45
Postat av: wania

stå på dig!

älskar dig

2009-03-20 @ 07:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0