Så rullar livet på...

Nu är jag inte kvar på corren längre. De måste spara, storspara. Skit oxå jag som trivdes. Har sökt på en annan tidning men där verkar det inte finnas nåt nu men hon på arbetsförmedlingen skulle ringa dit och stöta på. Annars blir det att fundera på vad jag skulle kunna tänka mig att göra. HAR INGEN ANING!!!! Har du? Imorgon kväll ska jag Frank, Molly & ev James på "Vilse i pannkakan". Molly & Jimmy vann biljetter i correns tävling. Molly kunde alla svaren som handlade om serien. Bra eller dåligt kan man undra. Tyvärr börjar den halv 8 & slutar kl 22. Får se om Molly orkar se hela. Jimmy var hemma en snabbis i söndags. Skjutsade hit broder & ville bli klippt. Snäll som man är... Kul att se honom även om det bara blir små glimtar. V 46-48 ska Rasmus praktisera på Uffe & Marias jobb i köket förstås. Då blir det tomt här hemma men kul för honom. måste besöka den där STORA godisaffären då. MÅSTE!!!! James har varit hemma hela veckan nu, tre dagar, få se om han går imorgon. Idag kl 17-19 är det två LHC-spelare på Citygross, vi hoppas vi ska kunna ta med honom dit en liten sväng. Ingen pingis idag heller. Feber, huvudvärk och mkt ont i halsen. Snart ska de ta vaccin i skolan. Jag vet inte om jag själv ska ta. Ska du? På lördag kommer Åsa (syrran) m familj. Ubbe ska sätta upp Franks soroundljud (eller hur det nu stavas). Thats all i gona avslöja...love

Kommentarer
Postat av: wania

älskar dig!!!!!!!!

2009-10-20 @ 08:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0