Sång till dig

jag öppnar minnenas bok
som jag gömt i mitt hjärta
plockar fram ett och ett
precis så jag bara snuddar min smärta

saknaden finns
saknaden känns
kommer jag någonsin att le igen

tårarna bränner i ögonvrån
fast jag lovat mig själv att inte gråta
hjärtat knyter sig runt min själ
mina kinder fuktas våta

saknaden finns
saknaden känns
kommer jag någonsin att le igen

om jag bara kunde förstå
varför det blev så här
du bara försvann som en längtan
önskar jag kunde varit där

saknaden finns
saknaden känns
kommer jag någonsin le igen

hör du när jag viskar ditt namn
ser du mig vid din grav
känner du min sorg
älskar dig för allt du gav

kommer jag någonsin att le igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0