Önskan

Tårar trillar på en sorgsen kind
hjärtat brister i bitar
allt rinner mig ifrån
själen flödar i vågor

att orka se framåt
känns långt bort från mig
stigen under mina fötter
rasar bit för bit

jag hör i mitt inre
allt ordnar sig nog
men rösten når liksom inte fram
det kastar omkull allt jag byggt

du rusar fram för att trösta
lagar min trasiga väg
jag önskar att det hjälpte
men just nu inte just nu

jag önskar att jag vore hel
att min dag bara fick komma
jag önskar att tårarna torkar
att jag fick bara vara

Kommentarer
Postat av: wania

med så många som älskar dig så kommer det att ordna sig.det är jobbigt men jag tror att livet ska vara så.bara för vi ska uppskatta när det blir bättre.

det är inte lätt men försök göra som jag, njut av varje stund du känner dig älskad o behövd.besviken o ledsen blir man men när någon av barnen säger "jag älskar dig" så fixar man det mesta.

älskar dig. puss mamma

2010-03-17 @ 13:13:37
Postat av: Ewa Ä

Tack älskade mamma!!!!

2010-03-17 @ 13:59:58
URL: http://ewaarlebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0