Nervös???

... jo, det är jag. Man kan ju undra varför. Operationen längtar jag till men är rädd för att det ska gå illa. Inte mer än att jag tänker operera mig utan så där orolig bara för att. Kommer skriva ett testamente & lämna, vart vet Åsa.
Tänk vad mycket bättre jag kommer att må sen. Både psykiskt & framför allt fysiskt. Den kommer inte ta bort min whiplash men det onda i knäna räknar jag skarpt ska försvinna.
Jag gillar verkligen & cykla så det tänker jag göra sen när knäna mår bättre.
Ska först på besök den 19:de för att ta prover & träffa narkosläkaren, sen ska jag sova på deras hotell. Kl 07.00 den 20:de ska jag opereras om inget annat inträffar. From den 5:de sep ska jag dricka näringsdryck eller hålla mig till max 1000 kalorier/dag. Då kommer jag oxå gå ner i vikt. Detta gör man för att minska fettet runt levern.

Till er som tror/tycker detta är en enkel utväg så har ni fel. Detta är för mig som inte kan träna en sista utväg att få några extra år att leva. Jag skulle hellre träna ner kilona men nu kan jag inte det.

Så, om 27 dagar smäller det!!!!

Kommentarer
Postat av: marita

Lycka till! Ett stort steg att ta och det kommer säkert gå bra.... Jag förstår om du är nervös...

2011-08-27 @ 14:50:32
Postat av: Ewa

Tack!!

2011-08-29 @ 13:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0